۱۳۸۷ خرداد ۲, پنجشنبه

آذربایجان در راس مبارزه

مردم آذربايجان بايد به خود ببالند كه پس از سى سال حكومت وحشت و رعب جمهورى اسلامى، براى اولين بار موفق شده اند ترسى واقعى در دل مزدوران رژيم اسلامى بياندازند. واقعا بايد به آذربايجانى ها باليد كه چگونه بسيج و سپاه و نيروهاى رنگا رنگ امنيتى و پليسى و نظامى و اطلاعاتى رژيم مخوف و جنايتكار جمهورى اسلامى ايران را به چالش كشيده اند. چه حربه ها و چه تمهيداتى كه اين نيرو ها ماه هاست به آن ها متوسل شده اند تا هر جنبنده اى را در روز هاى خرداد، ياد آور خروش و قيام دو سال پيش، در نطفه خفه كنند. چه تعداد بيشمارى مزدور را در خيابانها و ساختمان ها و مراكز شكنجه گرد هم آورده اند تا بكوبند و بكشند و خون بريزند، تا مبادا صدايى از گلويى بيرون آيد. اين روزها، خيابان هاى شهر هاى آذربايجان چقدر شبيه سال ٥٦ است كه احدى را ياراى تكان خوردن نبود. چه قوى و مهيب مى نمود رژيم شاهنشاهى و چه قدرت مدارانه مى كوبيد و قلع و قمع مى كرد. و چه زود از هم پاشيد. اينان، زورمداران و مرتجعان حكومت اسلامى، جانانه مى ترسند و از قدرت خروش مردم آذربايجان چه وحشتى بر دل اين مفسدان افتاده است. تمهيدات وسيع و سازماندهى گسترده براى مقابله با تظاهرات در آذربايجان نشان مى دهد كه جنبش ترك چه قدرتى يافته و چه وحشتى در دل هاى ضعيف چسبندگان به پست و مقام ها انداخته است. چه لذتى دارد مشاهده خفت و ترس بسيجيان و سپاهيان.

آيا تاكنون در طول سى سال گذشته واقعا رژيم جمهورى اسلامى در مقابل چنين نيروى مردمى قرار گرفته كه اين چنين ترس در دلش انداخته باشد؟ آيا رژيم جمهورى اسلامى تاكنون در مقابل چنين چالش عظيمى قرار داشته است؟ بى شك پاسخ اين سوال ها منفى است.

يك بار ديگر آذربايجان در راس مبارزه واقعى بر عليه ديكتاتورى و ددمنشى قرار گرفته است. آذربايجان پرچم پيشتاز براندازى استبداد را در دست گرفته و مى رود تا يوغ بيش ازهشت دهه استعمار داخلى رااز پا هاى خود باز كند و حامى ديگر ملل باشد براى رهايى و آزادى. هيچ نيروى نظامى و پليسى را ياراى مقابله با اين سيل قهار مردمى نيست. ده ها سال ستم و تبعيض و بى عدالتى آن چنان نيروى سهمگينى به اين جنبش بخشيده است كه تنها مقصد آن پيروزى و رسيدن به خواسته هاى انسانى است. ترك ها سد بزرگ بى تحركى و انفعال اپوزيسيون در مبارزه را شكسته و انرژى بى پايانى را براى مقابله بر عليه رژيم سفاك جمهورى اسلامى آزاد ساخته اند. تركها و در راس آنها مردم آذربايجان دارند مى روند تا بساط حكومت جبار ولايت فقيه را در هم بپيچند. رژيم بزودى چاره اى غيراز عقب نشينى نخواهدداشت. پس اى آزادگان و اى مبارزان راه عدالت و انسانيت، صفوف خود را فشرده تر سازيم و خود را براى عقب راندن هر چه بيشتر رژيم توخالى و فاسد جمهورى اسلامى آماده كنيم. ببينيد و بدانيد كه ما در صف مقدم مبارزه هستيم و نيروى بس بيشترى براى رسيدن به اهدافمان لازم داريم. همبستگى و اتحاد نيروهايمان راه پيروزى مان را هموارتر خواهد ساخت. پيش به سوى آزادى و رهايى!

هیچ نظری موجود نیست: