۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

مزدوران شونيسم، لطفا دهان تان را ببنديد!

بخشى از كرمانى هايى كه ميزبان تيم تيراختور تبريز بودند با يك حركت بسيار زننده دل تمام آذربايجانى ها را آزردند. اينگونه توهين مستقيم و بى پرده به يك ملت به راستى كه بى سابقه است. تاكنون كمتر كسى يا گروهى جرات آن را داشته كه اينگونه گستاخانه و بى پروا به ملت تورك اهانت كند. بخشى از افرادى كه بايد آنها را جزو بى فرهنگ ترين و بى ادب ترين موجودات دوپا به حساب آورد، در پوشش فوتبال و هوادارى از تيم مس كرمان با زنندگى تمام دست به يك عمل زشت زده و با بيان حيوانى ترين افكار و تمايلات خود، آنچه را كه خود برازنده آن هستند به ملت تورك اطلاق نمودند.

توصيه من به اين گروه ازتماشاگران مس كرمان آن است، اساسى ترين اصول زندگى اجتماعى، اخلاقى و تربيتى را كه در محيط خانوادگى و در نهادهاى آموزشى تاكنون از آن غافل مانده اند، حداقل با مطالعه نوع رفتار و شعارهاى هواداران تيم تيراختور، برطرف نمايند تا اينگونه مورد نفرت و لعنت توركها قرار نگيرند.

از مسيولان صدا و سيماى "ميلى" بايد پرسيد، شما كه همواره شعارهاى ملى هواداران تيراختور را سانسور مى كنيد تا هيچكس صداى بر حق آنها را از تلويزيون نشنود، پس چرا در مقابل توهين هاى انسان نماهاى كرمان دست به سانسور نزديد. شما كه ساليان درازى است تمام فوت و فن هاى سانسور را مى شناسيد پس چرا صداى توهين كنندگان در كرمان را پايين نياورديد.

رفتار تماشاگران و هواداران مس كرمان نشان مى دهد كه سياست هاى شونيستى مركزيت فارس چه عواقب سنگين و وخيمى مى تواند با خود بدنبال داشته باشد. رفتار موجودات انسان نما در كرمان، يك واقعه يكباره نيست و به احتمال زياد در آينده نيز تكرار خواهد شد. اينگونه رفتار ها ريشه در ستم و تبعيض بر عليه تورك ها از سوى حكومت هاى فارس تهران دارد و به تورك ها مى آموزد كه براى رهايى از يوغ اين ظلم استعمارى بايد روى پاى خود بايستند.

هواداران تيم تيراختور در گذشته نشان داده اند كه تا چه اندازه از شعور و فرهنگ انسانى والايى برخوردارند و اين بار نيز با گذاشتن دندان روى جگر و كنترل احساسات و با منطق خاص خود با هواداران مس كرمان برخورد خواهند كرد.

حال بايد از مسئولان فوتبال جمهورى اسلامى پرسيد شما كه با يك عطسه توركها به فكر مجازات تيم تيراختور مى افتيد لطف كرده، قدم رنجه نموده و به وظايف خود عمل كنيد. آيا اين عمل زشت برخى فارس زبانان هوادار مس كرمان قابل مجازات است يا نه؟ آيا نبايد مس كرمان جواب پس بدهد؟ اگر شما امروز به وظايف روزمره خود عمل نكنيد شايد فردا خيلى دير باشد.

به هوش باشيم تا ما را از راه بر حقى كه برگزيده ايم منحرف نسازند.
زنده باد آذربایجان، ياشاسين تيراختور

هیچ نظری موجود نیست: